Skupaj z našimi naročniki načrtujemo in ustvarjamo ustrezne in relevantne vsebine, ki vzpodbujajo prejemnike k sodelovanju in s tem k podpori aktivnosti vhodnega marketinga in ostalih vrst trženjskih aktivnosti.
Vsebinski marketing je način, kako lahko pridobite pozornost in zaupanje vaših ciljnih skupin, z ustreznimi, morda celo zabavnimi vsebinami. In to prav takrat, ko je njihov angažma na družbenih omrežjih na najvišji ravni. Brez prodaje!
Ključni elementi vsebinskega marketinga
- Privlačna in ustrezna vsebina
Obiskovalce je potrebno privabiti s kakovostnimi in ustreznimi vsebinami ter ponudbami, ki se odzivajo na njihove potrebe v vsaki stopnji nakupnega procesa. Vsebina je jedro vsake uspešne strategije vhodnega marketinga in ključni razlikovalni element z vašo konkurenco. - Različne vrste in oblike vsebine
Spletni dnevniki (blogi), e-knjige (eBooks), info grafike, video posnetki, webinarji, različne študije, novice, nasveti ali prezentacije so le nekateri primeri vsebin, ki lahko zanimajo vašo publiko. - Vsebina, ki pretvarja
Visokokakovostne vsebinske ponudbe, pripravljene izključno za potrebe vaših kupcev (idealnih kupcev ali Buyer Personas) bodo pritegnile njihovo pozornost ob pravem času in posledično bo rezultat višja stopnja konverzij. To vam bo omogočilo, da se potencialni kupci spremenijo v zveste in zadovoljne kupce, v krajšem prodajnem ciklu. - Pisanje vsebine
Vsebine lahko pripravljajo zaposleni, samostojni zunanji pisci ali specializirane agencije kot KRAFT&WERK. Ključno je, da urednikovanje ostane domena naročnika ali pa je predmet partnerskega sodelovanja med naročnikom in agencijo.