Upravljanje družbenih medijev

VEČ KOT LE VŠEČKI

S stalno in usmerjeno aktivnostjo na družbenih omrežjih se podjetja lahko povežejo s svojimi potencialnimi strankami na individualni osnovi, kar lahko vodi do povečanja prodaje.

Platforme družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn, so postale sestavni del številnih oglaševalskih in promocijskih kampanj.

S stalno in usmerjeno aktivnostjo na družbenih omrežjih se podjetja lahko povežejo s svojimi potencialnimi strankami na individualni osnovi, kar lahko vodi do povečanja prodaje.

Dobra novica upravljanja in oglaševanja na  družbenih medijih, v primerjavi z bolj  tradicionalnimi oglaševalskimi kanalih je, da je strošek relativno majhen, zahteva pa smelo načrtovanje, premišljeno kreiranje vsebin in pošteno angažiranje.

 

Ključne storitve upravljanja družbenih medijev

  • Izgradnja zavedanja o blagovni znamki
  • Neposredno sodelovanje s kupci
  • Zagon promocijskih kampanj
  • Distribucija vsebin (novic)
  • Generiranje sledilcev
  • Nadziranje konkurence
  • Kreiranje povezav
  • Influencer marketing
  • Tržno raziskovanje & analiza
  • Zagotavljanje prodaje