S stalno in usmerjeno aktivnostjo na družbenih omrežjih se podjetja lahko povežejo s svojimi potencialnimi strankami na individualni osnovi, kar lahko vodi do povečanja prodaje.
Platforme družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn, so postale sestavni del številnih oglaševalskih in promocijskih kampanj.
S stalno in usmerjeno aktivnostjo na družbenih omrežjih se podjetja lahko povežejo s svojimi potencialnimi strankami na individualni osnovi, kar lahko vodi do povečanja prodaje.
Dobra novica upravljanja in oglaševanja na družbenih medijih, v primerjavi z bolj tradicionalnimi oglaševalskimi kanalih je, da je strošek relativno majhen, zahteva pa smelo načrtovanje, premišljeno kreiranje vsebin in pošteno angažiranje.
Ključne storitve upravljanja družbenih medijev
- Izgradnja zavedanja o blagovni znamki
- Neposredno sodelovanje s kupci
- Zagon promocijskih kampanj
- Distribucija vsebin (novic)
- Generiranje sledilcev
- Nadziranje konkurence
- Kreiranje povezav
- Influencer marketing
- Tržno raziskovanje & analiza
- Zagotavljanje prodaje