Marketinška avtomatizacija

Optimizirana & ustrezna

Optimiziramo vire za pošiljanje vsebin v vseh ustreznih komunikacijskih kanalih. Avtomatiziramo aktivnosti e-pošte in družbenih omrežij.

Avtomatizacija marketinga (Marketing Automation) se nanaša na programsko opremo, ki omogoča avtomatizacijo trženjskih (marketiških) procesov. Ta tehnologija avtomatizira in olajša predvsem ponavljajoče se procese v marketingu, kot so e-poštna sporočila, družbeni mediji in druge aktivnosti spletnega mesta.

Da pravočasno nagovorite svoje sledilce (potencialne kupce) z ustrezno vsebino, potrebujete veliko pravih informacij o svojih kontaktih in še več napora za kreiranje vsebin. Strategija negovanja sledilcev in prava programska oprema za marketinško avtomatizacijo (v ozadju) olajšata vsa ta prizadevanja in zagotavljata boljše rezultate.

 

Ključne storitve za avtomatizacijo marketinga

  • Negovanje sledilcev (Lead Nurturing)
    Sledilce in potencialne kupce, je potrebo negovati z osebnimi in optimiziranimi, uporabnimi vsebinami prek e-pošte, spletnih kanalov ali družbenih omrežij, s ciljem, da postanejo zadovoljni in zvesti kupci.
  • Razumevanje potreb vaših obiskovalcev
    Izvedeti morate, kaj je pomembno in najbolj zanimivo za vaše obiskovalce. Razumeti morate, katere oblike komunikacije delujejo bolje in kako lahko najbolje ustrežete svojim potencialnim kupcem.
  • Kontaktirajte sledilce in kupce ob pravem času
    Profesionalna programska oprema za avtomatizacijo marketinga vam ne daje le jasne slike KATERE informacije so najbolj ustrezne za vsako posamezno ciljno skupino (kupca), ampak vam tudi daje jasne signale KDAJ je le-ta najbolj ustrezna.
  • HubSpot

 

Uspešno marketinško avtomatizacijo mora podpirati močna programska oprema. Naše glavno orodje za implementacijo je HubSpot, ki združuje celoten prodajni lijak od privabljanja obiskovalcev, ustvarjanja sledilcev (potencialnih kupcev), do njihove transformacije v kupce in pogosto tudi v dolgoročne zveste ambasadorje vaše blagovne znamke.