Naši naročniki o nas

Pogled z druge strani

Marko Lukic

 

»Že vrsto let sodelujemo s to resnično navdihujočo agencijo in nič boljšega od dela z ustvarjalno ekipo, s katero dosegamo odlične rezultate naše blagovne znamke na vseh trgih, na katerih gradimo naše hiše. Z agencijo KRAFT&WERK smo dobili partnerja, ki se zna poglobiti v naše želje in potrebe ter resnično razume izzive našega poslovanja. S temeljitimi analizami vhodnih podatkov, generiranjem odličnih idej ter premišljeno implementacijo komunikacijskih rešitev vedno znova presegajo naša pričakovanja.Veseli smo, da je Kraft&Werk eden naših ključnih partnerjev, s katerimi ustvarjamo naše uspehe. Verjamemo, da so ena izmed najboljših komunikacijskih ekip v Sloveniji.«

LUMAR, Marko Lukić, lastnik & direktor, Slovenija


Ovidio Pascutiu

 

»Ekipa KRAFT&WERK nas je prepričala o tem, da mora naša znamka Gerard postati bolj čustvena. Na tej osnovi smo zasnovali in uspešno predstavili našo maskoto Mr. G. Zdaj tesno sodelujemo na več komunikacijskih projektih kjer uspešno uresničujemo naše komunikacijske in trženjske cilje. Najnovejši projekt je ustvarjanje naše novo korporativne podobe, ki komunicira naš napreden, dinamičen in razvijajoč pristop, vse skupaj pa spremlja pridih naše dolgoletne zgodovine in tradicije. Najpomembnejše je, da bomo ustvarili prepoznavno in profesionalno podobo, ki je resnično reprezantativna za vse tiste, ki si jih na svetovni ravni želimo kot naše stranke. To so krovci, arhitekti, distributerji ter vsi ljudje, ki si želijo streho, s katero si ne bodo povzročali skrbi.«

GERARD, Ovidiu Pascutiu, generalni direktor evropske regije, Madžarska


Adam Roczek

 

»V zadnjem desetletju je Evropska univerzitetna športna zveza tako na mednarodni kot na lokalni ravni ustvarila zelo močan položaj med univerzitetno populacijo. KRAFT&WERK smo najeli, ker smo vedeli, da potrebujemo znatne izboljšave v naših trženjskih, komunikacijskih ter sponzorskih dejavnostih in da tega cilja ne moremo doseči sami. Prvi cilj je bil izgradnja nove sodobne korporativne podobe s katero smo povečali tržno prepoznavnost. Z doseženim pa smo precej povečali zanimanje sponzorjev. V enem letu je agencija KRAFT&WERK dosegla svoje cilje in smiselno postavila profil naše zveze. In še več  – KRAFT&WERK je zdaj naša partnerska agencija za trženje.«

EUSA, Adam Roczek, predsednik EUSA, Švica


Wolfgang Marka_pic01

 

»Strokovno znanje in veščine agencije KRAFT&WERK so bile točno tisto, kar je URSA potrebovala. Tako smo bili zadolženi za uvedbo novega komunikacijskega pristopa s pomočjo tiskanih in digitalnih kanalov ter kanalov neposrednega trženja. S premišljenimi strategijami neposrednega in digitalnega komuniciranja smo uvedli uspešen program zvestobe in s tem podjetje iz pretežno klasičnega off-line poslovanja popeljali v integrirano spletno poslovanje.«

URSA, Dr. Wolfgang Marka, generalni direktor BU Adria, Avstrija