Korporativno znamčenje

KAKO ZGRADITI ODNOS Z ...

Blagovna znamka ni le vaš logotip ali vizitka, temveč vse, kar ponujate, govorite in delate. To so zgodba, ugled in osebnost vašega podjetja, ki komunicirajo vaše vrednote, bistvo oz. dušo vaše organizacije.

S svojimi naročniki sodelujemo pri celovitem procesu upravljanja blagovih znamk in rebrandingu, ki se zaključijo s celovitim naborom svežih notranjih in zunanjih komunikacijskih stalnic in smernic ter razvojem strategij blagovne znamke.

Snujemo takšno komunikacijsko okolje znamk, ki vzpodbuja vpetost tako internih kot eksternih ciljnih javnosti na različnih točkah dotika. Dosledno upoštevanje bistva znamke, njene osebnosti in vrednot zagotavlja, da “glas blagovne znamke” vedno zveni enako in iskreno, četudi se spreminjajo vaša sporočila in ciljne skupine.

 

Ključne storitve brandinga

  • Delavnice na temo bistva blagovne znamke
  • Identiteta blagovne znamke in smernice
  • Segmentacija kupcev
  • Arhitektura blagovnih znamk
  • Upravljanje blagovnih znamk
  • Logo Design & ravoj vizualne identitete
  • Strategije partnerskega povezovanja blagovnih znamk (co-Branding)
  • Poimenovanje blagovnih znamk in pozicioniranje
  • Opredelitev uporabniške izkušnje